Remmik, Marvi, juhendajaLohu, KerstiTartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. MuusikaosakondTartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. MuusikapedagoogikaEesti Muusika- ja Teatriakadeemia2016-09-282016-09-282016http://hdl.handle.net/10062/53895Käesoleva magistritöö eesmärgiks oli selgitada välja, milline on üldhariduskoolis töötavate muusikaõpetajate hoiak ja kogemus seoses loovuse toetamise ja arendamisega muusikatunnis. Uurimuse läbiviimisel toetuti Csikszentmihalyi loovusteooriale (1999). Lisaks otsiti uurimuse käigus vastust küsimusele, millised on arengud kitarriõpetuse rakendamisel põhikooli 3. astme muusikaõpetuses.etAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternationalopenAccessmagistritöödmuusikaõpetusmuusikapedagoogikaloovusainetunnidkoolimuusikakitarriõpetusLoovuse arendamine ja toetamine muusikatunnis ning kitarriõpetuse võimalused selleksThesis