Kink, ToomasSeepter, KristinaAas, Marju2014-05-222014-05-222008http://hdl.handle.net/10062/40837Alaprojekti üldisteks eesmärkideks oli: viia läbi 2 uuringut koolielu praegusest sisehindamise korraldusest, õppiva organisatsiooni tunnustele vastamisest ja võimalustest selle ideestiku rakendamiseks (läbi sisehindamise) 36 projektis osalevas koolis; viia läbi uuringud olemasoleva sisehindamise valdkonna situatsiooni kaardistamiseks, metoodika ning koolituse tagasisidestamiseks ja uue süsteemi juurutamise kindlustamiseks. Uuringu tulemused annavad võimaluse Eesti haridussüsteemi teadmistepõhiselt arendada.etinfo:eu-repo/semantics/openAccessharidusõpetajakoolituskoolijuhtimineõpetajadharidusuuringudvälishindaminehindamismeetodidsisehindamineSisehindamise alane uuringinfo:eu-repo/semantics/workingPaper