Jürgenson, AnnePihor, KatrinRell, MariKirss, Laura2014-05-212014-05-212011http://hdl.handle.net/10062/40817Käesolev Euroopa Liidu struktuurifondide kõrghariduse ning teadus‐ ja arendustegevuse meetmete vahehindamine keskendus kuuele meetmete asjakohasust ning rakendamise edukust puudutavale hindamisküsimusele. Hindamisküsimustele vastuste leidmiseks viidi läbi kaheetapiline analüüs – esmalt analüüsiti valdkonna struktuurifondide strateegilist planeerimist ja juhtimist, teises etapis vaadeldi meetmete rakendamist, kasutades seejuures ka detailsema vaate saamiseks juhtumianalüüse. Analüüsitulemuste valideerimiseks viidi seejärel läbi ekspertpaneel – seminar, millesse kaasati osalisi nii valdkonna poliitikakujundajate kui ka ekspertide seast.etinfo:eu-repo/semantics/openAccesshariduspoliitikateadusprojektiaruandedteadus- ja arendustegevuse-raamatudhindaminearengustrateegiadfondid (rahandus)kõrghariduspoliitikakõrghariduseestiEuroopa Liidu tõukefondide perioodi 2007‐2013 teadus‐ ja arendustegevuse ning kõrghariduse meetmete rakendamise vahehindamineinfo:eu-repo/semantics/workingPaper