Aller, Sven, juhendajaOrav, Heili, juhendajaRandmaa, AndreTartu Ülikool. Loodus- ja täppisteaduste valdkondTartu Ülikool. Arvutiteaduse instituut2024-09-262024-09-262024https://hdl.handle.net/10062/104908Siinse praktilise bakalaureusetöö eesmärk oli luua eesti keele keelemäng, mis oleks meelelahutuslik ning õpetaks uut sõnavara. Mäng on sarnane ingliskeelse keelemänguga Figgerits. Rakendus sobib ennekõike edasijõudnud eesti keele õppijale või emakeele kõnelejale. Mängu mõisted ja definitsioonid saadi Eesti Wordnetist ning sobivad laused hangiti korpusest. Mängu sisu luuakse automaatselt põhinedes lausetel ning mõistetel, mis sisaldavad lauses olevaid tähti. Töös kirjeldatakse nii keeleliste andmete hankimist ja kasutust kui ka keelemängu ülesehitust.enAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Estoniakeelemängsõnavaraeesti keelkeeleressursiddefinitsioonidveebirakenduslanguage gamevocabularybakalaureusetöödinformaatikainfotehnoloogiainformaticsinfotechnologyEesti keele sõnavara arendav keelemäng TäherikThesis