Sau-Ek, KristiinaLoogma, KristaVainu, Vaike2014-05-152014-05-152011http://hdl.handle.net/10062/40678Käesolevas uuringus keskendutakse hilisele keelekümblusele. Varasemad uuringud on küll käsitlenud HKK mõju õpilaste õpitulemustele, samuti lapsevanemate ja õpilaste hoiakuid ning rahulolu programmi suhtes, aga seda on tehtud programmi varajases etapis (aastatel 2003–2005). Varasema seire raames on olnud kasutusel ka Tartu Ülikooli teadlaste poolt välja töötatud spetsiaalsed testid, hindamaks keelekümblusklasside õpilaste õpitulemusi ja võrdlemaks neid kontrollklasside (eesti ja vene tavaklassid) õpilaste erinevate ainete õpitulemustega. Lisaks on viidud läbi rahulolu- ning keelekasutust käsitlevaid küsitlusi vanemate 7. klassi õpilaste, lapsevanemate ja keelekümblusklasside õpetajate seas (vt Asser jt 2005).etinfo:eu-repo/semantics/openAccesskeeleoskushinnangudõpitulemusedkeeleline assimileeruminelõimiminemitmekultuuriline hariduskeeleõpeüldhariduskeelekümblusHilise keelekümbluse mõjuinfo:eu-repo/semantics/workingPaper