Jaggo, Jaanus, juhendajaIlves, ViljamTartu Ülikool. Loodus- ja täppisteaduste valdkondTartu Ülikool. Arvutiteaduse instituut2024-10-042024-10-042024https://hdl.handle.net/10062/105125Käesolev lõputöö kirjeldab kujuteldavate maailmade ehitamise erinevaid aspekte ning kirjeldab kuidas loodi uusi bioome ja ohuelemente videomängu Blastronaut. Ohuelementide eesmärk on muuta mäng mängijale nauditavamaks, lisades rohkem väljakutset ja üldist mänguaega. Lõputöö algab selgitusega, mida mängumaailmade loomisel tuleb silmas pidada. Seejärel kirjeldatakse erinevaid ideid uue sisu lisamiseks Blastronaudi bioomidesse. Lõpuks kirjeldatakse bioomide loomise protsessi, viiakse läbi kasutajatestimine ja analüüsitakse selle tulemusi.enAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Estoniahttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/ee/Imaginary worldsBlastronauttestingbiome creationGodotvideo gamestestiminebakalaureusetöödinformaatikainfotehnoloogiainformaticsinfotechnologyBiome hazard creation for Blastronaut gameThesis