Anonymous2014-05-232014-05-232004http://hdl.handle.net/10062/40906Käesoleva töö eesmärgiks on kaardistada kehalise kasvatuse kui aineõpetuse olukord Eesti koolides ning saadud tulemuste põhjal määratleda aineõpetuse tugevused ja kitsaskohad ning hinnata kehalise kasvatuse korralduse olulisi aspekte riigis tervikuna. Töö ülesanneteks oleksid: 1) Koguda informatsiooni aineõpetuse läbiviijate, õppekorralduse ja tingimuste kohta; 2) Selgitada välja aineõpetuse tugevamad ja nõrgemad aspektid; 3) Esitada ettepanekud aineõpetuse korraldamiseks.etinfo:eu-repo/semantics/openAccesspedagoogidkehaline kasvatusainekavadõpetajadnooredlapsedõpilasedspordirajatisedkoolidsportfüüsiline aktiivsusKehalise kasvatuse õpetamise võimalikkusest Eesti koolidesinfo:eu-repo/semantics/workingPaper