Tartu ÜlikoolMutt, Oleg, toimetaja2013-04-032013-04-031974Per.A-1169http://hdl.handle.net/10062/29697• Toimetajailt • От редакционной коллeги • Vom Redaktionskollegium • Editorial Note • А. All. Die Feststellung des Schwierigkeitsgrades der Verben mit Präpositionaler Nektion in der deutschen Medizinischen Fachspr • L. Hone. Some Problems Concerning Foreign Language Lesson Analysis • G. Kiviväli. Greater Attention to Training for Oral Comprehension at Foreign Language Lesson • M. Kiviväli. Efficiency in Reading English as a Foreign Language in the Early Stages of Instruction • X. Дийв. Видо-временные формы настоящего времени • O. Mutt. On Testing Proficiency and Achievement in English as a Foreign Language at the Tertiary Level (1) • Я. Соонвалд. Сознательность и ее место в изучении • J. Tuldava. Õppetöö efektiivsuse mõõtmine eksperimentaal- ja kontrollrühmas • K. Uustalu. Fachsprachen im Deutschunterricht • Annotatsioonid ja ülevaated. Võõrkeelte õpetamise intensiivmeetodite konverents Moskvas • З.И. Клычникова. Психологические особенности обучения • B. Malmberg. Spraklärning. En orientering och ett debattinlägg. Bokförlaget Aldus/ Bonniers. Stockholm, 1971. 212 lk. • J. Windsor Levis. A Conclse Pronounclng Dictionary of British and American English. By J. Windsor Lewis. Oxford University Press. London 1972. xx + 233 ppetTartu ÜlikooljätkväljaandedMethodica. 3, Töid võõrkeelte õpetamise metoodika alalt [kõrgemates koolides ja keele õpetamise üldprobleeemidest = Труды по методике преподавания иностранных языковBook