Zagura, Natalja, juhendajaSirgmets, KarinTartu Ülikool. Inglise filoloogia osakondTartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond2018-06-082018-06-082018http://hdl.handle.net/10062/60471Käesoleva magistrtiöö eesmärk on uurida, millised on inglise keele õpetajate arusaamad kollegiaalsest tagasisidestamisest ja selle praktiseerimisest, toetamaks õpetajate professionaalset arengut. Töös on püstitatud järgmised uurimisküsimused: 1) Millised on õpetajate arusaamad kollegiaalsest tagasisidestamisest enne tunnivaatlusprotsessis osalemist? 2) Millised on inglise keele õpetajate arusaamad kollegiaalsest tagasisidestamisest pärast kollegiaalses tagasisidestamisprotsessis osalemist?engopenAccessAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Estoniainglise keelõpetajadtagasisidekoostööenesearendaminemagistritöödEnglish teachers' perceptions of collegial coaching as a means to foster improvement in pedagogical practicesThesis