Annus, TiinaLaanoja, PriitVaher, Kristel2014-05-262014-05-262009http://hdl.handle.net/10062/40938Järgnevalt antakse ülevaade Harjumaa üldhariduskoolide põevaõppe õpilaskonnast, pöörates erilist tähelepanu õpirändele. Õpirännet käsitletakse kui olukorda, kus õpilased asuvad sunnitult - vastava astme õppeasutus puudub koduvallas - või vabatahtlikult - kool valitakse väljaspool koduvalda sellest hoolimata, et oma vallas on vajalikul kooliastmel õppimisvõimalus olemas - õppima teise omavalitsuse kooli. Õpirände analüüs osundab kahele probleemile: 1) elanike registrite andmetes ei ole alati fikseeritud tegelik asukoht, 2) mitte alati ei rahulda õpi- ja valikuvõimalused elukohajärgses koolis kõiki lapsevanemaid.etinfo:eu-repo/semantics/openAccessTallinnharidusvõimalusedkoolidvalikudõpetajadkoolistmedõpilasedõpiränneHarjumaakoolivõrkHarjumaa koolivõrgu analüüs ja lähtekohad selle arendamiseksinfo:eu-repo/semantics/workingPaper