Palm, Reimo, juhendajaLaurikainen, IngridTartu Ülikool. Loodus- ja täppisteaduste valdkondTartu Ülikool. Arvutiteaduse instituut2023-10-052023-10-052020https://hdl.handle.net/10062/93335Moodle’i tegevuslogide analüüsimine on ajamahukas. Et analüüsi protsessi lihtsustada, loodi antud töö raames tarkvara, mis aitaks logikirjeid analüüsida. Loodud tarkvara võtab sisendina kolm erinevat faili ja nende töötlemise ja filtreerimise põhjal loob erinevaid tabeleid ja graafikuid, mille põhjal on võimalik teha järeldusi erinevate Moodle’i kursuste kohta. Antud töös analüüsiti programmeerimise kursuse logikirjeid. Uuriti, millised kursuse materjalid on vajalikud, kui olulised on kodutööd üliõpilaste jaoks, kas lisaülesannete või enesekontrolli testide lahendamine mõjutab üliõpilase edukust ning kas hinnete ja logikirjete arvu vahel on korrelatsioon.estopenAccessAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternationalMoodleandmekaevehariduslik andmekaeveandmeanalüüsMoodle’i logidLTAT.03.001programmeeriminebakalaureusetöödinformaatikainfotehnoloogiainformaticsinfotechnologyKursuse LTAT.03.001 Programmeerimine logikirjete analüüsimineThesis