Liin, Triin, juhendajaHovi, KristiinaTartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkondTartu Ülikool. Psühholoogia instituut2024-02-132024-02-132024https://hdl.handle.net/10062/95291Käesoleva uurimistöö eesmärk oli saada teada, kuidas hindavad Eesti kutsekoolide õpilased enda karjäärikujundamise pädevusi, karjäärialast kohanemisvõimet ning kas need on seotud õpilaste palgatavusega. Õpilased (N = 99) hindasid enda karjäärikujundamise pädevusi ja karjääriga seotud kohanemisvõimet Likerti 5-palli skaalal. Enesekohase küsimustiku lõpuni täitnud õpilased jaotati vastuste alusel gruppidesse, seoses sellega, kas neile on praktika ajal tööd pakutud (N = 18) või mitte (N = 19) ja kas nad on õpingute ajal erialast tööd teinud (N = 38) või mitte (N = 60). Üldiselt arvavad kutsekooli õpilased, et nad tegelevad karjääri kujundamise pädevustega seotud oskuste arendamisega pigem põhjalikult, ning et nende karjäärialane kohanemisvõime on tugev. Karjäärikujundamise pädevuste ja palgatavuse vahel seost ei leitud.etAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Estoniakarjäärikujundamise pädevusedkarjäärialane kohanemisvõimepalgatavuskutsekooli õpilasedcareer development competenciescareer adaptabilityemployabilityvocational school studentsüliõpilastöödKutsekooli õpilaste karjäärikujundamise pädevused, karjääriga kohanemisvõime ning nende seosed palgatavusegaVocational school students' career development competencies career adaptability and their connection to employabilityThesis