Liin, Triin, juhendajaHovi, KristiinaTartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkondTartu Ülikool. Psühholoogia instituut2024-02-132024-02-132024https://hdl.handle.net/10062/95291Käesoleva uurimistöö eesmärk oli saada teada, kuidas hindavad Eesti kutsekoolide õpilased enda karjäärikujundamise pädevusi, karjäärialast kohanemisvõimet ning kas need on seotud õpilaste palgatavusega. Õpilased (N = 99) hindasid enda karjäärikujundamise pädevusi ja karjääriga seotud kohanemisvõimet Likerti 5-palli skaalal. Enesekohase küsimustiku lõpuni täitnud õpilased jaotati vastuste alusel gruppidesse, seoses sellega, kas neile on praktika ajal tööd pakutud (N = 18) või mitte (N = 19) ja kas nad on õpingute ajal erialast tööd teinud (N = 38) või mitte (N = 60). Üldiselt arvavad kutsekooli õpilased, et nad tegelevad karjääri kujundamise pädevustega seotud oskuste arendamisega pigem põhjalikult, ning et nende karjäärialane kohanemisvõime on tugev. Karjäärikujundamise pädevuste ja palgatavuse vahel seost ei leitud.etAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Estoniahttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/ee/karjäärikujundamise pädevusedkarjäärialane kohanemisvõimepalgatavuskutsekooli õpilasedcareer development competenciescareer adaptabilityemployabilityvocational school studentsüliõpilastöödKutsekooli õpilaste karjäärikujundamise pädevused, karjääriga kohanemisvõime ning nende seosed palgatavusegaVocational school students' career development competencies career adaptability and their connection to employabilityThesis