Veldi, Enn, juhendajaSamuel, MaitTartu Ülikool. Inglise filoloogia osakondTartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond2018-06-082018-06-082018http://hdl.handle.net/10062/60470Antud töö eesmärgiks oli luua kolme tunni materjalid koos tunniplaanidega, mis oleksid autentsed ja tõstaksid õpilaste teadlikkust informaalsest keelest ja kõneregistritest. Lisaks keskendusid õppematerjalid kasulike strateegiate õpetamisele, nimelt kuidas õpilased saaksid edukamalt oma lõpueksami sooritada ja kasutada õpitud teadmisi edaspidises elus. Autor defineeris töös nii informaalse kui ka kõnekeele mõisted tuues välja nende iseloomulikud jooned koos näidetega Lisaks sai põhjendatud ka strateegiliste oskuste pädevuse ja verbaalse oskuse strateegiate olemus. Metodoloogia osas kirjeldati, kuidas valiti ja koostati materjalid. Valminud õppematerjale katsetas õpetaja-praktikant kahes kaheteistkümnendas klassis. Seejärel täitsid õpilased tagasisideküsimustiku, mis postitatud sama-aegselt kooli veebikeskkonda. Tagasisidest võib järeldada, et õpilastele üldiselt meeldisid praktikandi koostatud tunnid, materjalid, ja nad põhjendasid selle kasulikkust vastustega lahtistele küsimustele. Kuna tagasiside materjalide kohta oli hea, võib arvata, et hüpotees sai kinnitust.engopenAccessAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Estoniainglise keelkeeleõpetuskõnekeelmagistritöödLesson plans for teaching informal and conversational languageThesis