Pai, Hedi-Kai, juhendajaHint, LisabethTartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. MuusikaosakondTartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkondTartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Muusika2021-03-262021-03-262020http://hdl.handle.net/10062/71690Loov-praktilise lõputöö kirjaliku osa eesmärgiks oli anda ülevaade muusikaõpetuse lähtekohtadest ja diplomitundide kontseptsioonist. Lõputöö kirjaliku osa esimeses peatükis kirjeldab ja analüüsib autor oma õpikogemusi. Järgmistes osades kirjutab muusikaõpetuse lähtekohtadest, õpetusmeetoditest ja didaktilistest võtetest ning tutvustab oma muusikatundides kasutatavat imiteerimismeetodit. Seejärel kirjutab lähemalt eratundide erinevatest osadest - laulmisest, kehapillimängust, muusikalisest liikumisest ja pillimängust. Viiendas peatüki moodustavad koostatud tunnikonspektid, mis olid aluseseks praktilise lõputöö läbiviimsel. Kõige viimaseks on lisatud eratundide refleksioon.estopenAccessüliõpilastöödmuusikaõpetusõppemeetodidMuusikatunnid eraõpilastegaThesis