Rannikmäe, Miia, juhendajaMägi, MerilinTartu Ülikool. Loodus- ja täppisteaduste valdkondTartu Ülikool. Loodusteadusliku hariduse keskus2024-05-242024-05-242023https://hdl.handle.net/10062/98810Käesoleva magistritöö eesmärk oli teada saada õpetajate valmisolek selgitada õpilastele mitmetahuliste probleemide olemust ning kaasata neid viimaste mitmetahuliste probleemide tuvastamisel reaalelulistes situatsioonides. Lisaks uuriti, milliseid mitmetahulisi probleeme kasutavad õpetajad oma ainetundides ja kui tihti. Uurimustöö käigus saadud tulemused aitavad vähendada edaspidi väärarusaamade edastamist õpilastele ja muudavad õpetajad teadlikumaks ning enesekindlamaks mitmetahuliste probleemide edastamisel. Uurimuse läbiviimiseks koostati küsimustik, millele vastasid ühe Tallinna kooli õpetajad ning lisaks ka tulevased õpetajad.etmitmetahuline probleemõpetajate arusaamadCERCS kood S272 „Õpetajakoolitus“wicked problems or multifaceted problemsteachers’ understandingCERCS code S272 „Teacher education“magistritöödÕpetajate valmisolek käsitleda mitmetahulisi probleeme õppetöösThesis