Vajakas, Ines2014-05-232014-05-232005http://hdl.handle.net/10062/40903Käesoleva töö eesmärgiks on uurida: 1) Kuidas õpilaskodu kasvatajad ise oma tööd ja tegutsemist õpilaskodus mõistavad ja põhjendavad; 2) Kuidas õpilaskodu kasvatajad kasvandike kooliskäimist, õppimist ja toimetulekut mõistavad ja põhjendavad. Nimetatud eesmärkide saavutamiseks kogutud andmed analüüsitakse, et leida vastus küsimusele: kas õpilaskodu kui sotsiaalne institutsioon täidab oma eesmärki või mitte.etinfo:eu-repo/semantics/openAccesslapse arengkasvatusõppiminesotsiaalprobleemidkasvatajadtoimetulekõpilaskodudÕpilaskodud kui sotsiaalsed institutsioonid, nende struktuur ja sotsiaalne efektiivsusinfo:eu-repo/semantics/workingPaper