Tomberg, Jaak, juhendajaNeier, Agnes, juhendajaKukk, HeliTartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkondTartu Ülikool. Kultuuriteaduste instituutTartu Ülikool. Kirjanduse ja teatriteaduse osakond2025-06-132025-06-132025https://hdl.handle.net/10062/111321Bakalaureusetöö uurib transmediaalse maailmaloome eripärasid, võrreldes Robert Kurvitza romaani „Püha ja õudne lõhn“ ning selle põhjal loodud arvutimängu "Disco Elysium: The Final Cut". Töö keskendub sellele, kuidas loominguline maailm muutub sõltuvalt meediumist ning milliseid erinevaid meetodeid kasutatakse kirjanduses ja videomängudes. Uurimistöö teoreetiline raamistik tugineb Marie-Laure Ryani ja Mark J. P. Wolfi käsitlustel maailmaloomest.etAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Estoniahttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/ee/Kurvitz, RoberttransmeediaintermeedialisusarvutimängudvideomängudbakalaureusetöödTransmediaalse maailmaloome erinevused videomängu "Disco Elysium: The final cut" ja kirjandusteose "Püha ja õudne lõhn" näitelThesis