Jõe, Heili2014-05-292014-05-292004http://hdl.handle.net/10062/41039Huvijuht on koolis isik, kes tihti satub tulejoonele õpilaste ja õpetajate vahel ning peab olema samal ajal nii pedagoog ja kolleeg kui psühholoog ja nõustaja. Huvijuhi tegevuse edukus koolis sõltub sellest, kuivõrd ta suudab leida kontakti erinevate osapooltega. Tema töö efektiivsust võib aga mõjutada koolisisene töökorraldus tervikuna, reaalse töökoormuse maht ning konkreetsed ülesanded ja vastutusala antud koolis. Käesolevas uuringus on püütud välja selgitada, missugused faktorid mõjutavad huvijuhi tööd koolis ning kuivõrd huvijuhid eristuvad koolitüübiti oma kvalifikatsioonis (haridustase) ja oma tegevustes (koolide asukoht, suurus).etinfo:eu-repo/semantics/openAccessüldharidushuvijuhidharidussotsioloogiaküsitlusuuringudharidusuuringudkoolitusharrastusedhuviringidüldhariduskoolidÜldhariduskoolide huvijuhtide staatuse ja koolitusvajaduste uuringinfo:eu-repo/semantics/workingPaper