Soobik, Mart, juhendajaKäba, JaanaTartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkondTartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kunstide ja tehnoloogia õpetaja2023-06-102023-06-102023https://hdl.handle.net/10062/90437Magistritöö eesmärgiks oli välja uurida savi kui materjali kasutamise võimaluste õpetamise viisid tehnoloogiaõpetuse tunni raames teise kooliastme õpilastele: ● teada saada, millistest õpetamisalastest elementidest koostada keraamika õpetamiseks tunnikäsitlused (õppeprotsesside kirjeldused) põhikooli tehnoloogiaõpetuse tundideks, et oleks tagatud õpilaste süsteemne tänapäevane õpe; ● mis kajastab savi kui materjali omapära, erinevaid kasutusviise, tehnoloogiat, holistilist mudelit, disainiprotsessi, õppeainete lõimingut ja tunnikäsitluste koostamist. Selle tulemusena koostati keraamika tehnoloogia tunnikäsitlused teise kooliastme jaoks.estopenAccessAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalmagistritöödteine kooliastetööõpetuskeraamikaõppemeetodidtehnoloogiaõpetusKeraamika tehnoloogia õpetamine teises kooliastmesThesis