Kogan, AntonTartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Muusikaosakond2012-07-112012-07-112012http://hdl.handle.net/10062/26049Antud uurimistöös kaardistatakse muusikakoolist väljalangevuse põhjusi ning otsitakse meetodeid selle ennetamiseks. Eesti muusikakoolide suureks probleemiks on õpingute pooleli jätmine. Põlvamaal on muusikakoole kolm. Eesti Hariduse Infosüsteemi (EHIS) andmetel katkestas 2009/2010. õppeaastal muusikaõpinguid Põlva Muusikakoolis 6,81%, Räpina Muusikakoolis – 10,98% õppijatest, Värska Muusikakoolis jätsid õpinguid pooleli 6,38% õpilastest. Põlvamaa muusikakoolides suur väljalangenute protsent kajastab üldist Eesti muusikakoolides tekkinud olukorda. Näiteks Valga Muusikakoolis oli eespool mainitud õppeaastal 20,70%, Võru Muusikakoolis – 26,53% väljalangenuid.etrestrictedAccessüliõpilastöödmuusikaharidusõpimotivatsioonmuusikakoolidväljalangevusPõlvamaamagistritöödCD-ROMidMuusikakoolist väljalangevuse ennetamine õpimotivatsiooni tõhustamise kauduThesis