Lepik, Natalja, juhendajaRihkrand, ArgoTartu Ülikool. Matemaatika ja statistika instituutTartu Ülikool. Loodus- ja täppisteaduste valdkond2018-06-282018-06-282018http://hdl.handle.net/10062/61038Käesolevas bakalaureusetöös on vaadeldud õppeaasta 2016/2017 kevadsemestri ja 2017/2018 sügissemestri aine “Tõenäosusteooria ja matemaatiline statistika” osavõtnute tulemusi, ning analüüsitud, millest võisid tuleneda erinevused semestritel. On uuritud ka, mida lisaõppevahendi kasutuselevõtt sügissemestril võis kaasa tuua hinnete jaotusele, ning kas see võis parandada tudengite oskusi. Peale selle on töös analüüsitud küsitluse tulemusi, et selgitada välja tudengite arvamus lisaõppevahendisse.estopenAccessAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Estoniatõenäosusteooriamatemaatiline statistikastatistiline testandmeanalüüsprobability theorydata analysisstatistical testmathematical statisticstõenäosusteooriamatemaatiline statistikaandmeanalüüsÕppeaine "Tõenäosusteooria ja matemaatiline statistika" uurimineinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis