Tartu ÜlikoolElango, Aleksander, toimetaja2014-05-262014-05-261962Per.A-1169http://hdl.handle.net/10062/40988• Sissejuhatus • Terminoloogiast • Koduloolise materjali kasutamise psühholoogiline ja pedagoogiline põhjendus ajaloo algõpetuses • Psühholoogiline põhjendus • Didaktilis-kasvatuslik põhjendus • Sotsiaalse keskkonna osast õpilaste ühiskondlik-ajalooliste eelteadmiste • Kujunemisel • Küsimuse asetus • Sotsiaalse keskkonna analüüs • Kodudest saadud teadmised • Ühiskondliku informatsiooni vahendusel saadud teadmised • Kunstiliste väljendusvahendite kaudu saadud teadmised • Õpilaste praktilis-geograafilisest silmaringist • Kodulooliste eelteadmiste osast ajaloolise materjali mõistmisel • Ajaloo algõpetuses kasutatava koduloolise materjali valikust • Резюме • Zusammenfassung • SisukordetTartu Ülikooljätkväljaandedajalugu.Koduloolise materjali kasutamise teoreetilised alused ajaloo õpetamisel 4. klassisBook