Mikkor, Kristel, juhendajaRozgonjuk, Dmitri, juhendajaMaal, EneliTartu Ülikool. Loodus- ja täppisteaduste valdkondTartu Ülikool. Matemaatika ja statistika instituut2020-08-102020-08-102020http://hdl.handle.net/10062/68619Käesolevas magistritöös uuriti matemaatikaõpetajate valmisolekut ja kitsaskohti koolis õpetajana töötamiseks. Ülevaade on vajalik, et teada saada kitsaskohad õpetajate töös ja nende ettevalmistuses ning arendada õpetajahariduse erialasid ülikoolis. Taustaandmete ja enesekohaste hinnangute saamiseks kasutati veebipõhist küsimustikku. Tulemusi võrreldi eelnevalt toimunud uuringutega õpetajate pädevuste ja oskuste ning vajaliku täiendõppe kohta üldiselt nii Eestis kui mujal maailmas. Leiti, et nooremad ja lühema tööstaažiga õpetajad tunnevad end ebakindlalt ja sooviksid saada rohkem teadmisi üldiselt õpetamisest, eriliste ja käitumisraskustega õpilastega töötamisest. Vanemad ja staažikamad õpetajad tunnevad, et vajavad lisateadmisi digivahendite valdkonnas. Oluline tegur õpetaja kindluse ja kiirema sisseelamise jaoks on kollektiivne toetus.estopenAccessAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalmagistritöömatemaatikaõpetajadõpetaja pädevusdigipädevusIKTõpetajate ettevalmistustäiendõpekollektiivne toetusEesti matemaatikaõpetajate ettevalmistus, oskused ja valmisolek koolis töötamiseksinfo:eu-repo/semantics/masterThesis