Muhhin, Mark, juhendajaRoomet, MihkelTartu Ülikool. Loodus- ja täppisteaduste valdkondTartu Ülikool. Arvutiteaduse instituut2024-10-042024-10-042024https://hdl.handle.net/10062/105126Käesolev lõputöö kirjeldab haridusliku elusimulatsioonimängu nimega “Thesis Writing Simulator” arendust. Mäng on mõeldud pakkuma kaasahaaravat kogemust noore täiskasvanu tüüpilistest heitlustest. See püüab inspireerida mängijaid, andes ideid selle kohta, kuidas parandada nende tervisekäitumist. Piisava täpsuse tagamiseks põhineb mängu loogika teoorial ja empiirilistel tõenditel. Mängu testiti kaks korda, mõlemal korral viie kasutajaga. Teise testimise tulemused olid esimesega võrreldes oluliselt paremad.enAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Estoniahttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/ee/Game developmentgame designvideo gameGodotlife simulation gamechoice-driven gameemotional well-beingphysical well-beingyoung adultmängudisainvideomängelusimulatsioonimängotsustepõhine mängbakalaureusetöödinformaatikainfotehnoloogiainformaticsinfotechnologyThesis Writing Simulator — A Choice-Driven Life Simulation GameThesis