Vasser, Madis, juhendajaAru, Jaan, juhendajaKirillov, RobertTartu Ülikool. Loodus- ja täppisteaduste valdkondTartu Ülikool. Arvutiteaduse instituut2023-10-052023-10-052020https://hdl.handle.net/10062/93341Käesoleva bakalaureusetöö käigus uuritakse, miks mõned inimesed tulevad innovatiivsete lahenduste peale ja teised mitte. Vastamaks sellele küsimusele analüüsitakse virutaalreaalsuse põgenemistoas läbiviidud katsete tulemusi ja üritatakse leida ülesande lahendajate ja mittelahendajate vahelisi erinevusi ning gruppidele omaseid käitumismustreid. Et gruppe omavahel võrrelda ja leida põhjus, miks mõned isikud suutsid tulla innovatiivse lahenduse peale ja teised mitte, analüüsitakse katse lahendajate ja mittelahendajate tegevusi ning liikumist katse ajal. Pärast iga analüüsi seletatakse lahti, mida antud tulemus tähendab. Lõpus sõnastatakse analüüsi tulemused.estopenAccessAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternationalvirtuaalreaalsuskreatiivsuspõgenemistubaandmeanalüüsbakalaureusetöödinformaatikainfotehnoloogiainformaticsinfotechnologyKuidas leida innovatiivseid lahendusi: virtuaalreaalsuse katse andmete analüüsThesis