Luuk, Aavo, juhendajaOlt, KatiTartu Ülikool. Sotsiaal- ja haridusteaduskondTartu Ülikool. Psühholoogia instituut2014-11-102014-11-102014http://hdl.handle.net/10062/44200Käesoleva tööga uuriti, kas ja kuidas seostuvad võõrkeeleõppijate testitulemused ärevuse enesehinnangutega. Lisamõjuritena võeti arvesse ka õpiaastate ning ettevalmistustundide arvu. Uuriti 15 saksa keele olümpiaadist osavõtjat ja 31 saksa filoloogia osakonna tudengit, kelle ärevuse mõõtmiseks kasutati ärevusseisundi intensiivsuse analoogskaalat, hetkeärevuse skaalat ja ärevuse episoodide skaalat. Andmeid analüüsiti korrelatsioonanalüüsiga. Uurimuse hüpoteesidest leidis kinnitust vaid see, et kõrgem ärevusseisundite esinemissagedus on seotud kõrgema testiärevusega. Testitulemuste, testiärevuse, õpiaastate ning ettevalmistustundide vahel puudusid seosed.etüliõpilastöödõppiminevõõrkeeleõpetustestidärevusVõõrkeeleõppijate testitulemuste seosed ärevuse enesehinnangutegaThesis