Jaggo, Jaanus, juhendajaSpitsõn, SilverTartu Ülikool. Loodus- ja täppisteaduste valdkondTartu Ülikool. Arvutiteaduse instituut2023-09-142023-09-142021https://hdl.handle.net/10062/92170Käesolevas bakalaureusetöös täiendatakse Blastronaut mängu protseduurilist generaatorit mallide põhise süsteemiga. See süsteem kombineerib protseduuriliselt genereeritud maailma käsitsi loodud mallidega. Mallide koostamiseks loodi ka redaktor, mis teeb mallide loomise kasutajasõbralikuks ja võimaldab mängijatel ise malle luua. Redaktori hindamiseks viidi läbi kasutaja testimine, mille käigus koostas kasutaja oma malli ja andis sellele protsessile tagasisidet. Töö lõpus hinnatakse malli põhise süsteemi sobivust Blastronaut mängule ja pakutakse võimalusi selle edasi arendamiseks.estopenAccessAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternationalProtseduuriline genereeriminemallidmängu arendaminebakalaureusetöödinformaatikainfotehnoloogiainformaticsinfotechnologyMallide lisamine Blastronaut mängu protseduurilisele generaatorileThesis