Eit, Piret, juhendajaHiiesalu, GetterTartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkondTartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kogukonnaharidus ja huvitegevus2023-06-082023-06-082023https://hdl.handle.net/10062/90328Töö eesmärk on välja selgitada noorsootöö vajalikkus koolikeskkonnas koolijuhi vaates. Töö teoreetlises osas antakse ülevaade koolikeskkonna olemusest, koolijuhi rollist koolis, kirjeldatakse noorsootöö korraldust koolides, töösisu ja vajalikkust koolis. Eesmärgi saavutamiseks kasutatakse kvalitatiivset uurimismeetodit. Sellest tulenevalt viiakse läbi intervjuud. Intervjuud transkribeeritakse ja andmeanalüüsiks kasutatakse kvalitatiivse sisuanalüüsi ning induktiivse sisuanalüüsi meetodit, mille tulemused kodeeritakse. Tulemustest selgus, et kõikides koolides tehakse noorsootööd, kuid kaks koolijuhti ei nimeta noorsootööd tegevat inimest noorsootöötajaks ja sellest tulevalt nad ei pea noorsootööd koolis vajalikuks.estopenAccessAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalhttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/noorsootöökoolikultuurkoolijuhtimineNoorsootöö vajalikkus koolikeskkonnas koolijuhi vaates nelja kooli näitelThesis