Zagura, Natalja, juhendajaSibul, MariaTartu Ülikool. Inglise filoloogia osakondTartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond2018-06-082018-06-082018http://hdl.handle.net/10062/60456Peamine meetod võõrkeele õpetamiseks, mille kasutamist pooldab Põhikooli riiklik õppekava, on kommunikatiivne õpetus, mille eesmärgiks on muu hulgas ka suuliste oskuste arendamine. Üheks huvitavaks lähenemiseks suuliste oskuste arendamisele on Waldorfi meetod, mida tuntakse kui õppijakeskset haridussüsteemi, mis soodustab loovust. Antud magistritöö keskendub sellele, kuidas arendatakse suuliseid oskusi võõrkeele tundides I ja II kooliastmel Waldorfkoolis.engopenAccessAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Estoniahttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/ee/inglise keelkeeleõpetussuuline keelWaldorfi koolidmagistritöödThe application of Waldorf principles in teaching oral skills in an English classroom: a case studyThesis