Ots, AivarLeijen, ÄliPedaste, Margus2014-05-132014-05-132010http://hdl.handle.net/10062/40586Aruandes kirjeldatav haridusvaldkonna doktoriõppe uuring algatati Tartu Ülikooli Pedagogicumis 2009. aastal ESF programmi Eduko alategevuse 1.1.2 toel. Uuringu eesmärgiks on kirjeldada Eesti ülikoolides haridusvaldkonnas doktoriõppe toimimist ning osutada asjaoludele, mida võiks seostada doktoriõppe tulemuslikkuse varieerumisega ning mille osas on ülikoolides võimalik panustada doktoriõppe tõhustamisse.etinfo:eu-repo/semantics/openAccessdoktoriõpeõppetööõpetamise metoodikadoktoriõppe tulemuslikkushindamineõpikeskkondharidusteadusküsitlusedhariduse kvaliteetHaridusteaduse valdkonna doktoriõppe uuringu vahearuanneinfo:eu-repo/semantics/workingPaper