Marling, Raili, juhendajaRandmaa, KätiTartu Ülikool. Inglise filoloogia osakondTartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond2018-06-082018-06-082018http://hdl.handle.net/10062/60464Käesoev magistritöö analüüsib erinevusi inglise keele õpetajate ja õpilaste arusaamades kujundava hindamise kohta kahes Eesti väikelinna gümnaasiumis. Üha rohkem Eesti inglise keele õpetajaid kasutab oma töös regulaarselt kujundavat hindamist, et aidata õpilastel jõuda paremate tulemusteni ning toetada nende õppimist. Õpetajate ja õpilaste kujundavat hindamist puudutavate arusaamade erinevusi tuleks põhjalikumalt uurida, et õpetajad oleksid teadlikud nende poolt kasutatavate hindamismeetodite mõjust nende õpilastele, nende tulemustele ja õpimotivatsioonile. Antud magistritöö eesmärk oli analüüsida õpilaste ja õpetajate vaateid ja arusaamu kujundava hindamise kasutamise ja kasulikkuse kohta ning selgitada välja, kas nende vahel on erinevusi. Uurimuse käigus üritati leida vastus küsimusele kas gümnaasiumi inglise keele õpetajad ja nende õpilased tajuvad hindamist ja tagasisidet, mida nad annavad või saavad erinevalt ning millised need erinevused on.engopenAccessAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Estoniahttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/ee/inglise keelhindaminekujundav hindaminekeeleõpetusmagistritöödStudents' and English teachers' perceptions of the use and value of formative assessment in two Estonian upper secondary schoolsThesis