Konstabel, Kenn, juhendajaKoppel, JuliusTartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkondTartu Ülikool. Psühholoogia instituut2019-09-232019-09-232019http://hdl.handle.net/10062/65293Töö eesmärk on näidata, milliseid diskursiivseid strateegiaid kasutavad samal ajal kahes eriilmelises koolis käivad inimesed, kirjeldamaks enda identiteete. Analüüsiks viidi läbi fookusgrupi intervjuu, et tekitada võimalikult soodsad tingimused diskursiivseks analüüsiks, mille põhiidee seisneb selles, et inimeste erinevad identiteedid moodustuvad erinevates sotsiaalsetes interaktsioonides. See tähendab, et neid on ka võimalik uurida sotsiaalsete interaktsioonide kontekstides. Läbiviidud intervjuu hilisem analüüs andis aimu kasutatavatest strateegiatest iseloomuliku identiteedi kirjeldamiseks. Töö tulemusena selgus, et kahes koolis käivatel õpilastel on üks identiteet pigem domineerivam, samas ei saa väita, et teine identiteet on tingimata nõrgalt internaliseerunud. Välja on toodud kolm teemat, millest lähtuvad kasutatavad strateegiad.estopenAccessAutorile viitamine + Mitteäriline eesmärk + Tuletatud teoste keeld 3.0 Eestidiskursiivne analüüsidentiteetminadiskursiivne psühholoogiakvalitatiivne uurimismeetodfookusgrupi intervjuudiscursive analysisidentityselfdiscursive psychologyqualitative researchfocus-group interviewüliõpilastöödIdentiteetide avaldumine kahes koolis õppijatelExpression of Identities Amongst Students of Two Different SchoolsThesis