Lipmaa, Kateryna, juhendajaMuttika, Ekke-MarkusTartu Ülikool. Loodus- ja täppisteaduste valdkondTartu Ülikool. Matemaatika ja statistika instituut2025-07-232025-07-232025https://hdl.handle.net/10062/112261Käesolevas magistritöös analüüsitakse ülikooli tasemel matemaatikaõpetajate uskumusi matemaatika olemusest, selle õpetamisest ja selle õppimisest. Analüüsi aluseks võeti Kim Beswicki matemaatikaõpetajate uskumuste raamistik. See raamistik oli algselt loodud põhikooliõpetajate uskumuste kirjeldamiseks. See töö katsetab selle raamistiku sobilikkust ülikooli õpetajatega ning tuvastab kuidas võiks Beswicki raamistikku laiendada.etAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Estoniahttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/ee/matemaatika olemusmatemaatika õpetaminematemaatika õppimineõpetajate uskumusedmatemaatika kõrgharidusnature of mathematicsteaching mathematicslearning mathematicsteacher’s beliefstertiary mathematics educationmagistritöödvõrguväljaandedMatemaatikaga seotud uskumuste uurimine kõrghariduse tasandil: temaatiline lähenemine Beswicki raamistikuleThesis