Norbisrath, Ulrich, juhendajaMuhhin, Mark, juhendajaLutsar, Viido KaurTartu Ülikool. Loodus- ja täppisteaduste valdkondTartu Ülikool. Arvutiteaduse instituut2023-09-142023-09-142021https://hdl.handle.net/10062/92168Lõputöö kirjeldab mängu World of Warcraft® Classic Warrior class’i simuleerivat tarkvaralahendust ja selle loomist. World of Warcraft Classic on MMORPG (massively multiplayer online role-playing game), mille keeruline combat-süsteem teeb raskeks oma tegelase efektiivsuse hindamise. Loodud tarkvaralahendus pakub sellele probleemile lahendust, simuleerides mängu combat-süsteemi, ning pakub kasutajasõbralikku liidest simulatsiooni parameetrite muutmiseks. See võimaldab kasutajatel oma tegelast optimiseerida ja mängus paremaid tulemusi saavutada.engopenAccessAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternationalWorld of Warcraftarvutisimulatsioondiskreetne sündmuspõhine simulatsioontarkvaraarendusbakalaureusetöödinformaatikainfotehnoloogiainformaticsinfotechnologyWorld of Warcraft Classic Warrior SimulatorThesis