Konstabel, Kenn, juhendajaAavik, Toivo, juhendajaLomp, KarlTartu Ülikool. Sotsiaal- ja haridusteaduskondTartu Ülikool. Psühholoogia instituut2015-10-212015-10-212015http://hdl.handle.net/10062/49114Käesoleva uurimuse eesmärgiks oli uurida kuida mõjub SW Advantage poolt pakutav müügitöö isiksust ja väärtuseid. Antud programmis osalejad veedavad terve suve USA-s ukselt uksele raamatuid müües. Uuringus osales 53 Eesti üliõpilast, kelle isiksust ja väärtust mõõdeti kevadel, enne USA-sse minekut ning sügiselt, peale sealt naasmist. Uurimuses osales ka kontrollgrupp, millesse kaastati 132 Eesti üliõpilast. Uurimuse tulemusena leiti, et kaks gruppi erinesid juba üksteisest enne vaadeldava suve algust ekstravertuses ning väärtuste prioriteetides. Samuti tuli tulemustes välja, et suve jooksul oli aset leidnud mitmed muutused nii isiksuses kui ka väärtustes.etüliõpilastöödüliõpilasedajutine tööisiksuseomadusedväärtused (filos.)enesehinnangAmeerika ÜhendriigidEestiKuidas mõjutab intensiivne ja välismaine töökogemus isiksust ja väärtuseidThesis