Mooses, Kerli, juhendajaTaveter, Kuldar, juhendajaEhrpais, KaieTartu Ülikool. Loodus- ja täppisteaduste valdkondTartu Ülikool. Arvutiteaduse instituut2023-08-232023-08-232022https://hdl.handle.net/10062/91707Magistritöö eesmärk on teostada Tartu Ülikooli õpiteekonna rakenduse (TEEK) praktikaprotsessi ärianalüüs. Õpiteekonnana käsitletakse üliõpilase tegevusi praktika ainesse registreerimisest kuni õppetulemuse ÕIS-i kandmiseni. Magistritöös teostatakse ärianalüüs koos hetkeolukorra kirjeldusega, antakse hinnang As-Is protsesside küpsusele ja optimeerimise võimekusele. Seejärel sõnastatakse sihtgruppide vajadused ja seatakse õpiteekonna rakendusele kahetasemelised eesmärgid koos mõõdikutega. To-Be protsessid prioritiseeritakse ning rollid seostatakse tegevustega vastutusmaatriksi alusel. Autor selgitab töös kasutatavate analüüsimetoodikate olemust. Töö tulemuseks on õpiteekonna rakenduse praktika protsessi ärianalüüs, mida kasutatakse sisendina tehnilise analüüsi ja arendusprojekti lähteülesande koostamiseks.estopenAccessAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternationalÄrianalüüsäriprotsessäriprotsesside juhtimineprotsesside parendamineprotsesside kaardistamineõpiteekonna rakendusmagistritöödinformaatikainfotehnoloogiainformaticsinfotechnologyPraktikaprotsessi ärianalüüs Tartu Ülikooli õpiteekonna rakenduse näitelThesis