Kropatševa, JuliaTartu Ülikool. Loodus- ja tehnoloogiateaduskondTartu Ülikool. Loodusteadusliku hariduse keskus2016-08-262016-08-262016http://hdl.handle.net/10062/53217Magistritöö eesmärk oli selgitada, missugused on säästvat arengut toetava hariduse rakendamise tugevad ja nõrgad küljed tänapäeva formaalses ja mitteformaalses hariduses. Eesmärgi saavutamiseks otsustas töö autor läbi viia küsitluse, mille tulemuste analüüsi alusel saab välja selgitada huvipakkuvad aspektid. Läbi viidud internetiküsimustikule vastas 100 haridustöötajat (sh klassiõpetajad, aineõpetajad, tugiisikud ja koolijuhid). Siinse töö uuringuinstrumendiks on valitud kvantitatiivse andmeanalüüsi läbiviimine. Uurimistöö andmeid koguti veebikeskkonna Google Forms abil, mis võimaldas saada vajaliku koguse andmestikku. Andmeid koguti alates novembrist 2015 kuni veebruarini 2016, nende analüüsiks kasutati Exel’it ja SPSS’i programme koos kirjeldustega. Tulemuste analüüsist selgus, et suurem osa vastanutest saab säästva arengu ja säästvat arengut toetava hariduse mõistetest aru, aga enamik ei lähtu riikliku õppekava läbivast teemast „Keskkond ja jätkusuutlik areng“.säästev areng, säästvat arengut toetav haridusmagistritöödSäästvat arengut toetav haridus formaal- ja mitteformaalhariduse asutustesThesis