Pruulmann-Vengerfeldt, PNiitsoo, MVestberg, Kerri Gertrud2017-04-262017-04-262014http://hdl.handle.net/10062/55952Bakalaureusetöös uuritakse informaatika õppekavade ülesehitust Eesti erinevates kõrgkoolides: Tartu Ülikool, Tallinna Tehnika Ülikool, Tallinna Ülikool ja Eesti Infotehnoloogia Kolledž. Analüüsitakse bakalaureusetasemel omandatud oskusi, õppekava ülesehitust ja tudengite võimalusi tööturule suundumiseks. Kõige olulistemateks omadusteks osutusid huvi eriala vastu ning enesearendamine. Viimases osas võrreldakse saadud tulemusi ka IT tööandjate soovidega. Uuringu läbiviimiseks on kasutusel ekspertintervjuud ja Q-metodoloogia.Under observation is computer science curriculum in institutions of Higher Education – University of Tartu, Tallinn University of Technology, University of Tallinn, and The Estonian Information Technology Collage. Author analyzes bachelor students’ skills, curriculum, and opportunities in work field. The most wanted skills were personal characteristics like interest in the field and self-development. In the last part there is comparison between results and demands of IT labor market. In thesis there are used expert interviews and Q-methology.estIT-alaste kompetentside pakkumine Eesti kõrgkoolidesDevelopment of IT-related competencies in institutions of Higher Education in EstoniaThesis