Ivanova, Jelena2012-12-272012-12-272012http://hdl.handle.net/10062/28633Erivajadustega inimesi puudutav seadusandlus. Puuete klassifikatsioon, arenguhäirete põhjused, puuete ja psüühiliste protsesside iseloomustus. Eriõpetuse integreerimine Eesti haridussüsteemi, integratsiooni tasandid ja vormid, eripedagoogilise lähenemise rakendamine, kooli kohandumine erandlike inimeste vajadustele ning erivajadusega lapse iseloomustus.BeSt programmi toetusel loodud e-kursuse "Erivajadustega lapse toetamine" õppematerjalid.ruKäesolev õpiobjekt on autorikaitse all vastavalt Eesti Vabariigi autoriõiguse seadusele. Õpiobjekti varalised õigused kuuluvad Tartu Ülikoolile. Õpiobjekti on lubatud reprodutseerida, levitada ja avalikult esitada ainult õpiotstarbel kui tervikut, va refereerimine ja tsiteerimine motiveeritud mahus. Õpiobjekti ei ole lubatud kasutada kommertseesmärgil. Õpiobjekti igakordsel kasutamisel on kasutaja kohustatud viitama õpiobjekti autorile. Õpiobjekti pole lubatud muuta ega täiendada.erivajadustega lapsedtoetaminearendamineeriõpetuse integreerimine haridusBeStErivajadustega lapse toetamineOther