Kiive, EvelynSchults, AstraKõrgesaar, JaanKarindi, MailiMalva, LiinaÜlviste, Anna MariaMõttus, KaidiKaljuste, KairiPastarus, KajaKontor, AnaErg, LyTreial, KristiinaAdov, LiinaKarm, MariJürjen, TõnuMalleus-Kotšegarov, ElinaPadrik, MarikaHallap, MeritKiiver, KatiKikas, EveKoolmeister, MargitPruulmann, KatrinMännamaa, MairiPlado, KajaSoodla, PiretKivirähk-Koor, TriinSõukand, EijaPalgi, KristelZimmer, PiretOjaste, AnneliLoit, RailiKuusk, RagneVeispak, AnneliTrasberg, KarmenPõlda, HallikiKivikas, MerjeLokko, LiinaAavik, AnuMaasikas, LiineHanga, KarinHäidkind, PilleSoodla, Piret2024-10-312024-10-312024-10-31978-9916-27-697-6https://hdl.handle.net/10062/105775https://doi.org/10.12697/erivajadustega_oppijadÜhiskond koosneb erinevatest inimestest ning meil kõigil on võime areneda ja õppida. Käesolev õpik-käsiraamat keskendub õppijatele, kes vajavad oma eripärade tõttu eakaaslastega võrreldes suuremaid kohandusi keskkonnas ja/või õpetamises. Antakse ülevaade, milliseid tingimusi erivajadustega õppijad alusharidusest kutseõppeni vajavad ning kuidas valida neile võimetekohast õppesisu. Õpiku koostamisel tegid tihedat koostööd Tartu Ülikooli ja Tallinna Ülikooli õppejõud ning kogenud praktikud üle Eesti. Õpik on suunatud eelkõige eripedagoogika eriala üliõpilastele, kuid on kasulik käsiraamat ka teistele spetsialistidele, õpetajatele ja lapsevanematele.etAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 EstoniaeripedagoogikaErivajadustega õppijad Eesti haridussüsteemis: märkamine, hindamine ja õpetamineÕpik kõrgkoolideleBook