Erepuu, LiisbetTartu Ülikool. FilosoofiateaduskondTartu Ülikool. Kirjanduse ja teatriteaduse osakond2015-09-302015-09-302015http://hdl.handle.net/10062/48681Käesoleva bakalaureusetöö peaeesmärk oli selgitada Saksa teatrite näitel teatripedagoogilise töö sisu ja eesmärki ning analüüsida sellest lähtuvalt Eesti teatrites tehtavat haridustööd. Kõrvaleesmärk oli laiendada termini „teatripedagoogika“ tähendust eesti keeles ning korrastada eestikeelset haridusdraama-alast mõistestikku. Esimeses peatükis selgitasin termini „teatripedagoogika“ tähendust saksakeelses kultuuriruumis, andsin lühiülevaate teatripedagoogika kui iseseisva distsipliini kujunemisest ja lähtekohtadest, tutvustasin teatripedagoogilist tööd Saksa teatrites ning vaagisin teatripedagoogilise töö võimalusi postdramaatilises teatris. Teises peatükis selgitasin teatripedagoogilise töö vajalikkust Eesti teatrites ning andsin ülevaate ja analüüsin teatripedagoogika seisukohast olulisemaid Eesti teatrite haridus- ja publikuprogramme ning (plaanitavaid) ettevõtmisi.etAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternationalopenAccessteatripedagoogikafoorumteaterlapsednooredharidusbakalaureusetöödTeatripedagoogiline töö Saksa ja Eesti teatritesThesis