Muldma, Maia, juhendajaKukka, KertuTartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. MuusikaosakondTartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. MuusikapedagoogikaEesti Muusika- ja Teatriakadeemia2016-09-282016-09-282016http://hdl.handle.net/10062/53894Käesolev magistritöö keskendub õpetaja enesekehtestamisele koolitundides. Töö kirjutaja eesmärk on selgitada välja õpetajate arvamus enesekehtestamise vajalikkuse kohta ning III kooliastme muusikatundides kasutatavad enesekehtestamismeetodid.etAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternationalopenAccessmagistritöödmuusikaõpetusmuusikapedagoogikakoolimuusikaainetunnidmuusikapedagoogidüldhariduskoolidenesekehtestamisoskusmuusikatundÕpetaja enesekehtestamine III kooliastme muusikatundides Viljandimaa koolide õpetajate arvamuste põhjalThesis