Kerge, KristaMeier, Heidi2014-05-142014-05-142010http://hdl.handle.net/10062/40661Uurimuse eesmärk on olümpiaadi piirkonnavooru tulemusi üldistada ning teha neist võimalikke järeldusi õpiprotsessi mõistmiseks, õppekava- ja eksamiarenduseks ning iga-päevaste õpifookuste kujundamiseks, et arendada funktsionaalset ja kriitilist kirjaoskust eesti õppekeelega kooli eesti keele ja muudes tundides. Nüüdseks on uus riiklik õppe-kava valmis ja kehtib seaduse alusel alates 2010. õ-a sügisest iga õpiastme alustajatele. Seetõttu saab järeldusi kasutada vaid edasises töös.etinfo:eu-repo/semantics/openAccesskeelekasutusvõrdlusuuringudkohalikud omavalitsusedüldharidusolümpiaadidkirjaoskusõppekavadeesti keelkeeleoskusEesti õpilaste kirjaoskus: 2008/2009. õppeaasta emakeeleolümpiaadi tulemusedinfo:eu-repo/semantics/workingPaper