Jaggo, Jaanus, juhendajaKuusik, KarlTartu Ülikool. Loodus- ja täppisteaduste valdkondTartu Ülikool. Arvutiteaduse instituut2023-08-302023-08-302022https://hdl.handle.net/10062/91801Käesolev magistritöö kirjeldab algoritmi, millega saab luua ajas vananevaid ehitisi, vasta-valt kasutatud ehitusmaterjalides toimuvatele füüsikalistele protsessidele. Samuti antakse ülevaade eri materjalide vanandamisest arvutigraafikast ning selle jaoks kasutatud meetodi-test. Lisaks kirjeldatakse Godot mängumootoris algoritmi implementatsiooni ja tuuakse välja selle käigus tekkinud probleemid ning nende probleemide lahendused. Saadud tule-must analüüsitakse ja diskuteeritakse võimalikke tuleviku edasiarendusi.estopenAccessAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternationalArvutigraafikaprotseduuriline genereeriminepuidu lagunemineGodotmagistritöödinformaatikainfotehnoloogiainformaticsinfotechnologyEhitise vananemise simuleerimine Godot mängu-mootorigaThesis