Helle HeinTšernjavski, Tarmo Riivo2019-10-152019-10-152019http://hdl.handle.net/10062/66261Antud bakalaureusetöös uuriti ainete õpiväljundite saavutamist informaatika 2. ja 3. aasta üliõpilaste korral ning nende arvamust õppeainete tulevase kasulikkuse kohta. Samuti võrreldi 2. ja 3. aasta tudengite hinnanguid ning kaardistati õppekava õpiväljundid õppeainete õpiväljundite kaudu. Lisaks sellele uuriti tudengite erialast töötamist.In this Bachelor Thesis the achievement of the learning outcomes of the 2nd and 3rd year Informatics students of the University of Tartu and their opinion on the usefulness of courses. Furthermore, the purpose was to compare 2nd and 3rd year students evaluations and map the learning outcomes of the curriculum and courses. In addition, students’ profes-sional working was studied.etInformaatika bakalaureuse õppekava õpiväljunditest ja üliõpilaste enesehinnangutestAbout Learning Outcomes of CS Bachelor Curriculum and Self-Evaluations of StudentsThesis