Rääbus, Piret, juhendajaPõldaas, AvelinTartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkondTartu Ülikool. Tõlkeõpetuse ja -uuringute osakond2018-06-062018-06-062018http://hdl.handle.net/10062/60364Käesoleva magistritöö eesmärk oli tõlkida Philip Graves’i raamatu „Consumer.ology: the market research myth, the truth about consumers and the pshychology of shopping” kaks peatükki inglise keelest eesti keelde ning analüüsida tõlketeoreetiliste põhjenduste abil tõlkimisel tekkinud probleeme.estopenAccessAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Estoniaüliõpilastöödstudent workstõlkeõpetustranslationinterpretingtõlkiminetõlkeanalüüsmagistritöödPhilip Graves'i teose "Consumer.ology: the market research myth, the truth about consumers and the psychology of shopping" kahe peatüki tõlge ja analüüsThesis