Steinbach, Kadri, juhendajaMaaker, AndreTartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. MuusikaosakondTartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkondTartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Koolimuusika2018-06-042018-06-042018http://hdl.handle.net/10062/60305Minu lõputöö uurib kitarriõppe valdkonda rütmimuusika erialal Eesti kesk- ja kõrgastme muusikakoolides. Nendeks koolideks on G. Otsa nimeline Tallinna Muusikakool, H. Elleri nimeline Tartu Muusikakool, Eesti Muusika- ja Teatriakadeemia ning Tartu Ülikooli Viljandi Kultuuriakadeemia (TÜ VKA). Antud teemat ajendas mind uurima kolmeaastane töökogemus TÜ VKA-s, kus õpetades olen hakanud otsima ja katsetama meetodeid, mis aitaksid tudengitel luua tugevat baasi kitarril improviseerimisel ja oma helikeele leidmisel, seda eriti jazzmuusika stiilis.estAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternationalembargoedAccessbakalaureusetöödmuusikapedagoogikakitarriõpetusmuusikakoolidõppemeetodidImproviseerimisoskuse arendamiseks kasutatavad meetodid Eesti kesk- ­ja kõrgema astme muusikakoolide rütmimuusika kitarriõppesThesis