Türk, Ülle, juhendajaKoort, KaiTartu Ülikool. Inglise filoloogia osakondTartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond2018-06-082018-06-082018http://hdl.handle.net/10062/60450Antud töö eesmärk on uurida, kas LAK-õppe meetodit on võimalik rakendada noorte õppijatega, kes on võõrkeelt õppinud umbes aasta. Kuigi LAK-õppe meetodit on viimasel ajal palju uuritud ja selle hüvesid esitletud, siis Eesti koolides lõimitakse õppeaineid väga ebaühtlaselt. Tihti on probleemiks see, et puudu on asjakohastest LAK-õppe materjalidest, mida kasutada noorte õppijatega. Selleks, et lihtsutada LAK-õppe rakendamist noorte õppijaga, loodi inglise keele/loodusõpetuse Inimkeha LAK-õppe projekt koos sinna juurde kuuluvate tunnikavade ja ülesannetega.engopenAccessAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Estoniainglise keelkeeleõpetuslõimitud aine- ja keeleõpeloodusõpetusintegreeritud õpemagistritöödImplementing CLIL with young learners in primary school: creating, conducting and evaluating a science-based CLIL projectThesis