Ugur, KadriPruulmann-Vengerfeldt, PilleLauk, EppRaudvassar, LiinaMetsoja, Anneken2014-05-132014-05-132008http://hdl.handle.net/10062/40615Tiigrihüppe Sihtasutuse uuringu “Õpetajate suhtlemistavad” lõpparuanne.Uuringu põhieesmärk on kaardistada õpetajate suhtlustavasid, nende suhtlusvõrgustikke ja suhtlemiseks kasutatavaid tehnoloogilisi võimalusi. Uuring keskendub kolmele aspektile: 1) õpetajate õppe- ja kasvatustöö alase suhtlemise ja teabehankimise eesmärgid (temaatika), suhtlemise vormid ja suhtlusvõrgustikud (õpilaste, kolleegide jt partneritega suhtlemisel, enesetäiendamisel, õppematerjalide loomisel ja õpilasteni viimisel jms, sealhulgas IKT roll nendes); 2) uue meedia asend ja võimalused muude suhtlemisviiside kontekstis ning roll olemasolevate suhtlemisvõrgustike toimimises; 3) kuidas näevad õpetajate erinevaid suhtlemisviise ja -formaate õpilased.etinfo:eu-repo/semantics/openAccesssuhtlemistavadkommunikatsioonivahendidõppemeetodidsuhtleminee-koolpedagoogiline innovatsioonõpikeskkondinfotehnoloogiaõpetaja-õpilase suhtede-õpeKool suhtluskeskkonnana: õpetajate suhtlemistavadinfo:eu-repo/semantics/workingPaper