Saro, Anneli, juhendajaPiliste, KerttuTartu Ülikool. Kirjanduse ja teatriteaduse osakondTartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond2024-02-182024-02-182023https://hdl.handle.net/10062/95386Magistritöös uuritakse, kuidas kõnetas absurditeater Eesti ühiskonda aastail 2020–2023 poliitilise, sotsiaalse ja tervisekriisi ajal, lähtudes viiest absurdidraama ja kriisidega seostuvast võtmemõistest: koomika ja traagika, keel, kehalisus ja haigus, aeg ja ruum, sotsiaalne ja eksistentsiaalne kriis. Nende alusel analüüsis autor kolme absurdilavastust: Eugène Ionesco „Ninasarvik“ (lav. Sander Pukk, Noorsooteater, 2021), Samuel Becketti „Lõppmäng“ (lav. Peeter Raudsepp, Rakvere Teater, 2020) ja Samuel Becketti „Godot’d uutõn“ (lav. Taago Tubin, MTÜ Müüdud Naer, 2021).ethttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/ee/teatriteadusabsurditeaterIonesco, Eugène, 1912-1994. NinasarvikBeckett, Samuel, 1906-1989. LõppmängBeckett, Samuel, 1906-1989. Godot' oodatesmagistritöödAbsurditeater kriisiaja Eestis (2020–2023)Thesis