Saro, Anneli, juhendajaPiliste, KerttuTartu Ülikool. Kirjanduse ja teatriteaduse osakondTartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond2024-02-182024-02-182023https://hdl.handle.net/10062/95386Magistritöös uuritakse, kuidas kõnetas absurditeater Eesti ühiskonda aastail 2020–2023 poliitilise, sotsiaalse ja tervisekriisi ajal, lähtudes viiest absurdidraama ja kriisidega seostuvast võtmemõistest: koomika ja traagika, keel, kehalisus ja haigus, aeg ja ruum, sotsiaalne ja eksistentsiaalne kriis. Nende alusel analüüsis autor kolme absurdilavastust: Eugène Ionesco „Ninasarvik“ (lav. Sander Pukk, Noorsooteater, 2021), Samuel Becketti „Lõppmäng“ (lav. Peeter Raudsepp, Rakvere Teater, 2020) ja Samuel Becketti „Godot’d uutõn“ (lav. Taago Tubin, MTÜ Müüdud Naer, 2021).etteatriteadusabsurditeaterIonesco, Eugène, 1912-1994. NinasarvikBeckett, Samuel, 1906-1989. LõppmängBeckett, Samuel, 1906-1989. Godot' oodatesmagistritöödAbsurditeater kriisiaja Eestis (2020–2023)Thesis